niedziela, 11 września 2011

Ohayou

Będzie to blog poświęcony moim rysunkom, Japonii, j. japońskiemu, fotografiom, anime i wszystkiemu innemu co uznam za wystarczająco interesujące by się tym podzielić.. lub też nie. xd
Nie mam zbytnio pomysłu co tu napisać w pierwszej notce, więc może... <po 10 minutach>  zastanawiałam się ostatnio czy by nie spróbować sił w tworzeniu z modeliny (ciastoliny?) jakichś fajnych małych tworów tak jak dziewczyna tutaj tworzy śliczne małe cuda:



Moja mama zawsze mówiła, ze jestem zdolna manualnie, ale nie wiem czy tych zdolności wystarczy do zrobienia czegoś takiego, raczej nie będę miała tyle cierpliwości i ze złości zepsuję te najmniejsze elementy. xD Zawsze jestem pełna podziwu dla ludzi, którzy robią coś już tak długo, ze doszli w tym do perfekcji i dzielą się tym z innymi. ^^ mam tu na myśli właśnie filmiki typu "jak zrobić make-up jakiś tam", "jak zrobić kocie uszy", "jak narysować to czy tamto"... bywa pomocne :)
Naszło mnie na rośliny... mam na razie w pokoju psiankę, bluszcz i rośnie mi brzoskwinia (albo cytryna)... chciałabym coś jeszcze, coś co by ładnie rosło i długo żyło. Jakieś pomysły? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Doceniam każdy komentarz. :) Proszę tylko bez zbędnego SPAMu!!!