wtorek, 13 sierpnia 2013

Jak zarobić, żeby się nie narobić - w internecie

Dzisiaj będzie post innego typu. I od razu zaznaczę, że nikt mi nie zapłacił za jego pisanie!

Ostatnio po prostu potrzebowałam trochę dodatkowych pieniędzy i obudziło się we mnie typowo "Polaczkowe" myślenie: jak by tu zarobić, żeby się nie narobić?


W związku z tym zaczęłam szukać w internecie stron, które płacą nam za kilkusekundowe przeglądanie reklam. Znalazłam parę polskich stron, jednak te mnie nie zadowoliły. Stawka 1gr za 1 reklamę nie chwyciła mnie za serce.
Postanowiłam więc szukać dalej, ale przenieść się na strony zagraniczne.
Przetestowałam kilkanaście różnych stron, a teraz podzielę się z Wami tymi najlepszymi.

Najbardziej standardowa i najczęściej spotykana stawka to 0,001$ za jedną reklamę. Chyba się zgodzicie, że to jednak mało. Więc ja skupiam się na stronach, które dają więcej, do 0,01$ (1 cent) za jedną reklamę. 
To już brzmi lepiej, nie? Zwłaszcza, kiedy dolary przeliczymy na złotówki (1$ to około 3,20 zł).
Klikając codziennie (trzeba poświęcić na to 5-20 minut) możemy zarobić nawet kilkanaście dolarów miesięcznie. Ja na chwilę obecną dobiłam do 3,20$ (a wydałam już poprzednie 2$).
 Jakie są wymagania? Po pierwsze trzeba się zarejestrować (znać podstawy angielskiego) no i klikać w reklamy, a po drugie trzeba mieć konto PayPal (bądź inne międzykrajowe), bo właśnie tam strona będzie wysyłać nam nasze dolary. ;) 
(Założenie konta PayPal jest prostsze, niż się wydaje, także bez paniki.)
Minimalna kwota wypłaty to zazwyczaj od 1$ do 5$.

Zainteresowanych zapraszam do klikania w poniższe banery i rejestracji (są to sprawdzone przeze mnie strony, zawsze czytam recenzje, zanim się rejestruję):

Sporo reklam, w tym 3 za 0,01$ i 3 za 0,005$.

Niezbyt dużo reklam, ale w tym 4 za 0,01 euro.
468x60

Dużo reklam, w tym 4 za 0,01$ (z jakiegoś powodu ta strona najbardziej mi się podoba :))

Sporo reklam ze zmieniającymi się stawkami, trafiają się często takie za 0,01$, 0,005$, 0,003$.

Dużo reklam, w tym 4 za 0,005$.

Mało reklam, ale po 4 za 0,005$.
Większość z tych stron ma też dodatkowe opcje możliwości zarobku (oprócz kilkania reklam), 
takie jak gry i wypełnianie ofert.
(Za polecanie stron innym również dostaje się parę dodatkowych centów.)

Mam nadzieję, że ten post się komuś przyda i trochę dzięki niemu zarobicie. :)

6 komentarzy:

  1. Też kiedyś zastanawiałam się nad takim sposobem zarobienia czegokolwiek, ale dla mnie nawet klikanie w reklamy jest zbyt upierdliwą czynnością. haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trzeba mieć do tego trochę cierpliwości. Mi samej sie też nie chce bardzo. xD

      Usuń
  2. Myślałam już kiedyś o zarabianiu przez internet ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak przetestowane to może też przetestuję jak znajdę trochę wolnego czasu :) Zawsze trochę kasy się przyda ^^
    Zapraszam serdecznie do Nas:
    http://subiektywnieobiektywnieowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strony być może wypróbuję, gdyż nadchodzą kolejne biedne studenckie lata, ale komentarz pragnę zostawić głównie dlatego, żeby powiedzieć, że mam taką sama torbę-sowę, jak na zdjęciu dwie notki wcześniej, tylko brązową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie można nawet nieźle sobie na tym zarobić... ;)

    OdpowiedzUsuń

Doceniam każdy komentarz. :) Proszę tylko bez zbędnego SPAMu!!!