< tak wyglądam jak ktoś pyta się mnie o coś związanego z matematyką (:
Jako że codziennie jeżdżę autobusami, kolekcjonuję śmieszne i okropne imiona z imienin wyświetlających sie w busach. :3
Oto co na razie znalazłam, czyli...
jak NIE nazwałabym swojego dziecka:
Manfred
Sykstus
Protazy
Kwiryna
Apolinary
Placyd O.o kojarzy mi się z platfusem i plazmą
Lista będzie z czasem uzupełniana. :3
I już nie wiem za bardzo co jeszcze napisać, więc przejde do moich ostatnich rysunków, z których naturalnie żaden nie wyszedł do końca tak jakbym chciała...
mój autoportret... szkoda, że w rzeczywistości nie jestem taka ładna XD
elfka na muchomorze......
I ściągnęłam sobie Paint Tool Sai - program do rysowania, kolorowania itp. I oto co w nim zrobiłam... (zajęło mi ponad 2 godziny!!!!!)
Wygrałam konkurs AMV na tegorocznej BACE, ale że osobiście mnie na konwencie nie było, to organizatorka USAGI pofatygowała się, aby wysłać mi nagrodę pocztą, a to bardzo miło z jej strony. ^^ Szczerze, spodziewałam się jednej figurki albo czegoś takiego, a dostałam masę gadzetów, więc żeby je wszystkie ogarnąć, poukładałam je i zrobiłam zdjęcia. Trochę tego jest... ^^ (w tym manga po japońsku autorstwa Ariny Tanemury :3)
Opłaca się brać udział w konkursach! :D
~~~
Postanowiłam zmienić swój nick... do 'Nekou' jestem przyzwyczajona, od jakichs 3 lat, jednak ostatnio naszła mnie myśl, że mało kto zobaczy różnicę między 'Nekou' (czyt. Nekoo) a 'Neko' (czyt. Neko). xD To drugie 'o' jest istotne, ale takie długie głoski w j. polskim nie istnieją, wiec większość osób się nie skapnie, ze ja jestem NekoU... hehe xD A podoba mi się 'Nekori' więc... jestem teraz Nekou/Nekori, jak kto woli. :))
~~~
Uwielbiam horrory i ogladam je na potęgę. Mam listę wszystkich, które obejrzałam, na obecną chwilę to 137 tytułów. Przyjmując, że przeciętny film trwa półtorej godziny, to spędziłam na oglądaniu horrorów już... 205,5 godzin O.o Za głupia jestem, żeby obliczyć ile to dni, ale to na pewno... dużo. xD
Naprawdę dumna będę, kiedy na mojej liscie pojawi się 199-ty z kolei tytuł.
Sporo osób woli komedie, ale mnie mało która komedia naprawdę śmieszy, za to na horrorach można sie czasem i pośmiać i przestraszyć. ^^
Naprawdę dumna będę, kiedy na mojej liscie pojawi się 199-ty z kolei tytuł.
Sporo osób woli komedie, ale mnie mało która komedia naprawdę śmieszy, za to na horrorach można sie czasem i pośmiać i przestraszyć. ^^
muahahaha xD ja mam podobną minę, jak ktoś mnie się coś pyta związanego z polityką >8DDDD
OdpowiedzUsuńarciki całkiem sympatyczne ;D chociaż nie do końca mi leżą marszczenia na ubraniach 83 przydałoby się troszkę dopracować, niemniej kolorowanie naprawdę dobre ;D mi lajkit ;D
digitalek- uah, ja sie na tym nie znam xDDD
uah, no to ci się poszczęściło z tymi gadżetami ;D oby się teraz dobrze nosiły ;3
uah ale kombinujesz ;D w sumie ja na blogu i na forum jestem jako "Baka Deshi" bo tak mnie moja sensei nazywała zanim uciekła do UK.... ale mój prawowity nick to Nulla Quendi, który mam już przeszło.... osz ty >8D 11 lat XDDD chociaż ostatnio ludzia wołają mnie Nullek ;D krócej i ładniej XD
uah, i ciekawam jestem co za horrory widziałaś, bo 137 tytułów brzmi dość ciekawie i z chęcią rzuciłabym oczkiem, bo moze jest tam coś ,czego ja nie widziałam, a ostatnio nie mam nic do oglądania i z chęcią bym popatrzyła ;D
o, a ja Cie znałam tylko jako Baka Deshi :D a można mówić na Ciebie Nullka? :3
OdpowiedzUsuńdziękuję za komentarz ^_^
a z horrorami to hmmm cała lista jest mega długa, nie wiem czy by się tu zmieściła, ewentualnie mogłabym Ci ją zeskanować jeśli chcesz XD pisałam już też o horrorach na forum, więc...
mogę się powtórzyć, te, które mi się podobały to Egzorcysta, Wizje, Candyman, Sierociniec, Sierota,, Nieproszeni goście, Wzgórza mają oczy, Eden lake, The strangers, Inni, Shutter island, Killing room, Hide and seek, Devil, Triangle, Stepfather, Insidious - to są te takie, które na prawdę polecam ... xD
no widzisz xD ale na wszystkich innych portalach mam Nulla Quendi ;D a jak sobie życzysz ja się nie pogniewam xDD
OdpowiedzUsuńo mozesz zeskanować i podesłać czy cóś ;3
Z tego co widzę to nie kojarzę jeno Eden lake i Stepfather xD ale zaraz to nadrobię >8D
ooo Eden Lake to mój osobisty faworyt, baaardzo mi się podobał, a Stepfather zaiste ciekawe ;3
OdpowiedzUsuńprześlę Ci listę na forum :)
eden like nie mogę póki co znaleźć... na torrent.org wykrzaczają się same pornusy xDDD
OdpowiedzUsuńdobra... znalazłam XDDD
OdpowiedzUsuńpozostało wyczekać aż się ściągnie i zobaczyć co to ;DDD
jak znasz, jeszcze jakieś fajne to daj znać ;DDD
hmm oprócz tych co już napisałam, to niezłe też byłyOsada, Statek widmo, Lustra, Udręczeni, The crazies, Hostel II (:
OdpowiedzUsuńogladałam >8DDD
OdpowiedzUsuńa hostel nie uwarzam za dobry horror =__=
wolę raczej filmy typu grozy/horrory psychologiczne >83 bardziej na mózg dzoiałają niż bezsensowne masakrowanie ciał U__O
ja od czasu do czasu lubię obejrzeć ładnie zrobione gore, Hostel 1 jakoś mną nie poruszył ani nic, ale dwójka jest fajniejsza i ciekawsza :))
OdpowiedzUsuńjedno i drugie to kicz >___> nie podobało mi się i wynudziłam się na ty ;DD chociaż podcinanie ścięgien było ciekawą rzeczą >8'D
OdpowiedzUsuńeden lake - BEZNADZIEJA~! nienawidzę tego typu horrorów...to nawet nie horror raczej triller typu gore >___> ....
OdpowiedzUsuńmamy inny gust :3 mi się w Eden lake podobało, że nie było tu psychopatów, duchów, zombie ani nawiedzonych domów, tylko zwykłe człowiek vs człowiek, w dodatku sytuacja, która jest bardzo możliwa, realna... filmy brutalne ale bardziej realistyczne dłużej zostają mi w pamięci niż nawiedzony dzieciaki, potwory itp (:
OdpowiedzUsuńnie to że od razu mamy inny gust... po proistu nie lubię czegoś takiego, pomysł mieli całkiem niezły, no bo tak jak mówisz, bardzo prawdopodobna historia, nie mniej to całe chlastanie, bieganie po lesie z takimi ranami... LoL... z rtak przerżniętą nogą ona już dawno by się wykrwawiła >8DDD w moim przypadku nie... nie lubię takiej głupiej brutalności.. a później się ludzie dziwią, że nastolatki mordują, chlastają etc... DDD8
OdpowiedzUsuńuch a ten ojczym to było takie całkiem niezłe ;3 na pewno lepiej mi się oglądało niż eden lake ;DDD
o, no chociaz tyle, na coś się troszke przydałam XD :))
OdpowiedzUsuńhe he he ;D
OdpowiedzUsuńja dzisiaj całkiem ciekawy film dorwałam... "Miasto śmierci" ;D
ok, zobacze co to :)
OdpowiedzUsuńja wczoraj obejrzałam Exorcismus (takie w miarę) i Blood creek (nawet fajne :))
widziałam jedno i drugie ;D egzorcyzmy - kicha =_+'' a to drugie to nawet znośne, ale bez rewelacji ;D
OdpowiedzUsuńtak, zgadzam się :) ujdą w tłumie
OdpowiedzUsuńmuahhahaaa~~~żeś mnie zainspirowala i stwierdziłam, że też chcę mieć listę obejrzanych triollerów/horrorów ;D ale już się jej boję ;'D
OdpowiedzUsuń