piątek, 1 marca 2013

Tyle filmów, tak mało... chęci

Jest tyle filmów, które chcę obejrzeć. Naprawdę chcę, ale zazwyczaj nie chce mi się oglądać/ściągać. (Absurdalne, nie?) Kurczę, aż takim leniem jestem? (Ostatnimi czasy mój wewnętrzny leń pozwala sobie na za dużo.)
Muszę obejrzeć horror Mama, Pokłosie (dajmy szansę niecodziennym Polskim filmom, trailer wygląda według mnie obiecująco), Atlas chmur (słyszałam, że jest świetny),  House at the end of the street, Silver Lining Playbook (skoro Jennifer za to Oscara dostała, to znaczy, że warto), Silent Hill: Apokalipsa... (i jeszcze parę, na których premierę czekam, m.in. Horns, The Host, Carrie)
Ktoś z Was oglądał coś z tego? Jakie były Wasze wrażenia?


Jak obejrzę coś naprawdę wartego polecenia, to o tym napiszę następnym razem. 
Jestem też otwarta na filmowe propozycje (jednakże muszę zaznaczyć, że preferuję horrory/dramaty/thrillery, a romanse i komedie zazwyczaj omijam szerokim łukiem). :)

Parę postów temu pisałam o słodkich poduchach. Sama parę uszyłam. Ogólnie jestem z nich 
zadowolona i na pewno na tych trzech się nie skończy. :)
Przedstawiam Wam sowę, dango i smutnego kota.


Obecnie słucham:
(bo akurat tworzę z tym video)

4 komentarze:

  1. Właśnie dzisiaj będę oglądać "Mama" jeżeli chodzi Ci o horror ^^. A poduchy słodziutkie <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak obejrzysz to czekam na opinię, czy fajne czy nie :D

      Usuń
  2. Ale fajne poduszki :D Ale czemu ten kotek jest smutny :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutny, bo inspiracją do jego stworzenia był kot mojej siostry Merlin, który zawsze wygląda na zmartwionego :)

      Usuń

Doceniam każdy komentarz. :) Proszę tylko bez zbędnego SPAMu!!!